Ana içeriğe atla

Nitelikli

संक्षिप्त पद्मपुराण मुफ्त हिंदी पीडीएफ पुस्तक | Sankshipt Padmapuran Free Hindi PDF Book

संक्षिप्त पद्मपुराण मुफ्त हिंदी पीडीएफ पुस्तक | Sankshipt Padmapuran Free Hindi PDF Book  ( Download Link Given Below / डाउनलोड लिंक नीचे दिया गया हैं ) पुस्तक का नाम / Name of Book :  संक्षिप्त पद्मपुराण /  Sankshipt Padmapuran पुस्तक की भाषा / Language of Book : हिंदी   / Hindi पुस्तक का आकर / Size of Ebook : 72  MB कुल पन्ने / Total pages in ebook :  1001 पुस्तक डाउनलोड स्थिति / Ebook Downloading Status  : Best  (Report this in comment if you are facing any issue in downloading / कृपया कमेंट के माध्यम से हमें पुस्तक के डाउनलोड ना होने की स्थिति से अवगत कराते रहें ) पुस्तक का विवरण :  जो चन्द्रमा के समान उज्जवल और स्वच्छ है, जिसमें हठी की सूंड के समान आकार वाले नाकों के इधर-उधर वेगपूर्ण चलने फिरने से फेन पैदा होता रहता है, ब्रम्हाजी के प्रादुर्भाव की कथा- वार्ता में लगे हुए व्रत-नियम-परायण श्रेष्ठ ब्राह्मण जिसका सेवन करते हैं, ॐकार-जप से विभूषित त्रिभुवनगुरु ब्रह्माजी ने जिसे अपनी दृष्टि से पवित्र किया है, जो पानी में स्वादिष्ट है और अपनी विशालता के कारण रमणीय जान पड़ता है, वह पुष्कर

Hakkimda

Misyonumuz
Indirdigi scriptin gerçekte ne oldugu hakkında %100 emin olmadıgımız kişi veya kişilerin paylaştıgı scriptler aslında nedir? Mtacilarin belirsiz kaynaklardan yalan yanlis, calismayan scriptler, virusler indirerek zarar almasini onlemektir. Yasadigimiz zorluklari sizlerinde yasamamasi icin en hizli ve kolay indirme alanlarindan birisi olan mega ve yandex.diski kullanarak kolay ve virussuz dosya indirmenizi saglamak. Scriptleri test ederek dogru ve calisan bir script mi oldugunu ogrenip mümkünse Turkcelestirerek sizlere sunmaktayiz. 
Sitemiz  www.hostinger.web.tr 'de kayitli premium abd lokasyonlu hesaptir.

Vizyonumuz
Server kuran birisi bizim hizmetimizi ucretsiz bir şekilde kullanarak serverini açabilmesidir. Her gün biraz daha genişleyen ve farklı ülkelerdende bu hizmetten yararlananların eline en güzel şekilde hizmet sunmaktayız. Global bir hizmet sunma amacında yol almaktayız.


- Emektarlar - 

Leer TR
Merhaba ben LeerTR, 2013-2014 yıllarında bu paylaşım alanını girdim.Yabancı sitelerde paylaşılmış olan scriptlerden güzel olanları seçerek Hoşuma giden scriptleri test edip Türkçeleştirerek silinmemesi için yandexe yükleyerek sizlerle paylaşıyorum.

Ertugrul
Merhaba ben Ertuğrul. MTA serüvenim 2012 yılının Kurban Bayramı'nda başladı.
Son zamanlarda scriptlere merak saldım, bir iki kez sunucu açtım ancak user toplayamadığım için kapattım ve bende elime geçen scriptleri editlemeyi veya direk paylaşmayı düşündüm. Bu yüzden bu ekibe katıldım. Elimden geldiğince sürekli paylaşım yapıyorum.

IsmailBolat
//Aciklama Yapilmamis


ZaferSnyder
//Aciklama Yapilmamis


CumhiriyetDayz
//Aciklama Yapilmamis


Buemk
//Aciklama Yapilmamis


Yorumlar